اموزش بورس

اموزش بورس و سبد گردانی

اموزش بورس

اموزش بورس و سبد گردانی

از صفر تا صد تلگرام ضد فیلتر

از صفر تا صد تلگرام ضد فیلتر 

در میان انبوه اپلیکیشن های پیام رسانی که این روزها در موبایل ها می بینیم، شکی نیست که تلگرام یکی از محبوب ترین آنهاست. این اپلیکیشن که توسط دو برادر برنامه نویس روس طراحی شده در سال 2013 به صورت کراس پلتفرم در اختیار کاربران موبایل قرار گرفت و به خاطر امکاناتی منحصر به فرد در مدت زمانی کوتاه توانست به یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های پیام رسان در دنیا تبدیل شود.

آمار و ارقام در مورد تلگرام خیره کننده است. طبق آخرین برآوردها تلگرام هم اکنون بیش از 100 میلیون کاربر فعال دارد و روزانه بیش از 15 میلیارد پیام در این اپلیکیشن ارتباطی رد و بدل می شود. جالب است بدانید که طبق گزارش خبرگزاری های داخلی، حدود 20 میلیون نفر از جمعیت کاربران این اپلیکیشن پیام رسانی را ایرانی ها تشکیل می دهند.

تا پیش از تلگرام، وایبر پرطرفدارترین اپلیکیشن پیام رسانی در میان ایرانی ها محسوب می شد. اما مشکلات و اختلالاتی که برای آن به وجود آمد موجب شد که کاربران این اپلیکیشن ارتباطی به سوی گزینه بهتر مهاجرت کنند؛ اپلیکیشنی که هم در سرعت پیام رسانی مثال زدنی است و هم از لحاظ امنیت و حفظ حریم شخصی بالاتر از رقبای قدیمی تر خود قرار گرفته است.

در این مطلب هر آنچه می بایست در مورد تلگرام بدانید را به شما آموزش خواهیم داد.

چگونه در تلگرام ثبت نام کنیم؟

دانلود تلگرام ضد فیلتر چگونه است ؟



عضویت در تلگرام بسیار ساده است و با طی چند مرحله ی کوتاه انجام می پذیرد. پیش از هر چیزی باید این اپلیکیشن پیام رسان را برای یکی از پلتفرم های دسکتاپ، اندروید، ویندوزفون و یا iOS دانلود نمایید. پس از باز کردن تلگرام برای نخستین بار با صفحه ای مانند تصویر زیر مواجه خواهید شد.

روی گزینه Start Messaging کلیک کنید تا به مرحله ی بعد فرستاده شوید. در پنجره ی Your Phone پیش شماره کشور ایران را انتخاب و شماره تلفن خود را بدون در نظر گرفتن صفر ابتدایی وارد نمایید.

پس از آن باید کدی که توسط پشتیبانی تلگرام به شماره موبایل تان فرستاده می شود را در قسمت Code وارد و تیک بالای صفحه را بزنید. در صورتی که کد وارد شده صحیح باشد به بخش بعدی منتقل می شوید و با وارد کردن نام و نام خانوادگی ثبت نام شما به پایان می رسد.

درآمد تلگرام با روش تبلیغات

 در آمد تلگرام با روش تبلیغات ؟ دیلیت اکانت تلگرام توسط کاربران چقدر تاثیر منفی داشت ؟

خود بر و بچه های تلگرام ضد فیلتر هم شاید فکر نمی کردند که نرم افزاری که برای ارتباطاتان امن و در کَل کَل با دولت روسیه ساختند این چنین تبدیل به نرم افزاری پولساز و اقتصادی در کشور ما شود، اما ما از قدیم نشان داده ایم که نبوغ مان در حدی است که حتی رویاهای اجانب هم به ما نمی رسد و هرجا که پول باشد فعل خواستن را حتی با بیش تر از شش زمان فعلی دستور زبان فارسی می توانیم صرف کنیم.

درآمد تلگرام

زمان چندان زیادی از ارائه قابلیت ساخت کانال توسط تلگرام و کانال داری نمی گذرد اما در همین زمان کوتاه، این حوزه به یکی از حوزه های پربازده اقتصادی تبدیل شده، اقتصادی که مالیات ندارد، هزینه تولیدش هم پایین است و فقط کافی است راه و رسمش را یاد بگیرید تا وارد این بازار پولساز شوید.

تبلیغات کانالی
شاید همه شما با این دست از تبلیغات رو به رو شده باشید یا حتی خودتان خواسته اید که به کانال های مختلف تلگرام تبلیغ بدهید. این کانال ها برای قیمت تبلیغات ساز و کار مشخصی ندارند به همین خاطر قیمت ها در بازار اختلاف زیادی دارد ولی 3 شاخص کلی وجود دارد که بر مبنای آن ها تبلیغ می گیرند.
البته برخی هم برمبنای تعداد روز تبلیغ می گیرند که تعدادشان بسیار نادر است، بعضی ها هم در کنار تعرفه هایشان امتیازات ویژه ای هم به تبلیغ دهنده می دهند از جمله این که تا نیم تا یک ساعت بعد از درج تبلیغشان روی آن پستی نمی گذارند و تخفیفات ویژه برای آن هایی که برای بیش از یک ساعت یا بیش از 10 هزار بازدید تبلیغ می دهند.
کم ترین میزان تبلیغ 2 هزار تومان برای یک هزار بازدید است و بیش ترین میزان، 10 هزار تومان برای هر یک هزار بازدید است. البته یک روش تبلیغات ساعتی هم هست که کم ترین میزانش ساعتی 6 هزار تومان است و ادمین ها در بیش ترین میزان برای تبلیغات ساعتی 100 هزار تومان دریافت می کنند. دانلود تلگرام ضد فیلتر در اینجا قابل استفاده است . 

افزایش تعداد کاربران کانال
در این روش در ازای مبلغ معینی به شما تعهد می دهند که تعداد کاربران کانالتان را به صورت تضمینی بالا می برند اما درخصوص این که بمانند یا بروند هیچ گونه تضمینی وجود نداد و همه چیز به آن بستگی دارد که خود شما تا چه حد محتوای جذاب به آن ها ارائه دهید. کانال داران در کمینه دریافت شان به ازای هر یک کاربر 50 هزار تومان مطالبه می کنند و اگر تیغ شان خیلی ببرد، به ازای هر یک هزار بازدید 300 هزار تومان پول می گیرند.
به این نکته دقت کنید که رقم های پایین کاربرانتان را به شیوه تبادل با سایر کانال های پربازدید و معمولا با پست های فریب دهنده و دروغ به کانال شما می آورند که معمولا چندان هم ماندگار نیستند و سریع با کانالتان خداحافظی می کنند ولی رقم های بالاتر با ارسال پیام انبوه این کار را می کنند و از فریب هم در اکثر موارد خودداری می کنند که همین باعث جذب مخاطبان ماندگارتری می شود.

کالا و خدمات از طریق کانال تلگرام

۱- معرفی فروشگاه، کالا و خدمات از طریق کانال تلگرام

در صورتی که صاحب کسب و کاری هستید، کانالهای تلگرامی بستری مناسب برای معرفی، ارائه و فروش خدمات شما است. شما می توانید فروشگاه، کالاها و خدمات خود را معرفی کنید. به این ترتیب مشتریان شما در صورت انتخاب یکی از کالاها یا خدمات می توانند به صورت آنلاین یا حضوری به خرید محصول مورد نظر خود بپردازند.

امروزه با گسترش شهرها، ترافیک زیاد و مشغله های بی شمار، برای خیلی از مردم امکان مراجعه به تک تک فروشگاههای مختلف وجود ندارد. زیرا این کار مستلزم صرف وقت و هزینه زیادی است. آن ها ترجیح می دهند، در خانه یا محل کار خود بنشینند و با استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و کانال های آن به جستجو و خرید محصولات و خدمات مورد نظر خود بپردازند. تلگرام ضد فیلتر به همین دلیل فروشگاههای اینترنتی از جمله فروشگاههای تلگرامی با استقبال بی نظیر مردم مواجه شده اند. این کانالها توانسته اند موجب رونق کسب و کار فروشندگان و آسانی خرید و رضایت مشتریان شوند.

درگذشته مردم برای معرفی کسب و کار جدید نیازمند تبلیغات سنتی بودند. تبلیغات سنتی نظیر تبلیغات تلویزیونی، رادیویی و نصب بنر مسلما هزینه های زیادی را به همراه داشت. امروزه تنها با دسترسی به اینترنت می توان فروشگاه و کسب و کار خود را به دیگران معرفی کرد.

در این قسمت دانلود تلگرام ضد فیلتر برای شما نشان داده خواهد شد. 


مزایای ایجاد کانال تلگرام



۲- اطلاع رسانی و اخبار تلگرام

کانالهای تلگرامی تنها به فروش محدود نمی شوند. اگر در زمینه های خبری و اطلاع رسانی فعالید، می توانید اخبار خود را بر روی این کانالها قرار دهید. در نتیجه با افزایش بازدید پست ها، به افزایش ممبر کانال تلگرام خود کمک کنید. بسیاری از کانالهای تلگرام به اطلاع رسانی های علمی، اجتماعی، پزشکی، ورزشی، حوادث و غیره می پردازند. مردم نیر میتوانند بدون پرداخت هزینه، از مطالب خبری روز مطلع شوند. از آنجا که استفاده از این کانالها برای مردم بسیار راحت و در دسترس است. در صورت ارائه اطلاعات و اخبار صحیح و مناسب می توانند، افزایش بازدید کانال تلگرام و در نتیجه افزایش ممبر تلگرام را در پی داشته باشند.


۳- کسب درامد از تلگرام بدون نیاز به داشتن فروشگاه

با وجود تلگرام دیگر نیازی نیست که حتما صاحب فروشگاه یا کسب و کاری باشید. بسیاری از مردم در خانه به تولید کالای خاصی می پردازند و از طریق کانال تلگرام خود، آنها را به دیگران معرفی و سپس به فروش میرسانند. بنابراین کانالهای تلگرامی بسیاری از انسان ها را از تاسیس فروشگاه و هزینه های زیاد آن بی نیاز میکنند.


۴- کسب درآمد از طریق تبلیغات کانال تلگرام

کسب درامد از تلگرام تنها به این موارد محدود نمی شود. شما میتوانید با ایجاد یک کانال با مطالب مفید در مورد یک موضوع خاص در زمینه های مختلف، افراد زیادی را به کانال خود جذب کنید. سپس با تبلیغاتی که روی این کانال انجام می دهید، درامد قابل توجهی کسب کنید.


مزیت های ایجاد کانال تلگرام


اهمیت بکار گیری شبکه های اجتماعی

مدیر شبکه های اجتماعی و دلایل اصلی نیاز به آن

شبکه های اجتماعی در حال تغییر دادن روش های کسب و کار هستند. امروزه برای افراد و کسب و کارهایی که هوشمندانه از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند نتایج و ثمرات بسیار شگفت انگیزی حاصل می شود.  هر تجارتی می تواند با به کارگیری فردی حرفه ای در حوزه تجارت الکترونیک، کلیه امور شبکه های اجتماعی و دیجیتال مارکتینگ خود را به صورت بهینه اداره کند. اما متاسفانه صاحبین مشاغل اغلب جایگاه دیجیتال مارکتینگ را نادیده گرفته و مسئولیت های این بخش را بین پرسنل شرکت یا آشنایان خود تقسیم می کنند. سرانجام وظایف دیجیتال مارکتینگ و مدیریت شبکه های اجتماعی، کارکنان را کلافه و سردرگم کرده و بازدهی آنها را شدیدا کاهش می دهد.

دلایل زیر بیانگر آن است که چرا برای کسب و کار خود به یک مدیر شبکه های اجتماعی نیاز خواهید داشت تا بتوانید تمام بخش های کسب و کار خود را متحول کنید.

به روز است و بر مبنای آخرین تغییرات و گرایش ها در حوزه دیجیتال مارکتینگ عمل می کند

یک مدیر باتجربه و حرفه ای در حوزه شبکه های اجتماعی با شور و شوق فراوان مسائل و تکنولوژی های مرتبط با وب و فضای مجازی را دنبال می کند. چنین فردی همواره از آخرین رویدادهای روز دنیای شبکه های اجتماعی مطلع است و می تواند سریعا بهترین موقعیت ها و بازارهای پیرامون کسب و کار شما را شناسایی کند و تصمیماتی هوشمندانه بگیرد.

نمایندگی کسب و کار شما در حوزه آنلاین است

یک مدیر شبکه های اجتماعی نماینده اصلی تجارت شما در دنیای اینترنت است. وی روزانه از طریق کامنت ها و با تلگرام ضد فیلتر  پیام ها با مشتریان شما در تعامل است. یک مدیر شبکه های اجتماعی همانگونه که می تواند کسب و کار شما را متحول و شکوفا کند، ممکن است باعث افت آن نیز بشود. اینجاست که به کارگیری یک مدیر حرفه ای، کارآزموده و متخصص در این حوزه و  پخش نکردن این وظایف بین کارمندان شرکت اهمیت خود را نشان می دهد.

رشد مداوم

یک مدیر شبکه های اجتماعی حرفه ای که مسلط به بهینه سازی موتورهای جستجوگر (SEO) و دیگر امور تخصصی مرتبط با دنیای دیجیتال است می تواند نقش موثری در رشد مداوم شما در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را ایفا کند.

آوای همیشگی برند شما

هر کسب و کاری روش و لحنی منحصربفرد در ارتباط با مشتریان خود دارد که مشتریان با آن آشنایند و خو گرفته اند. اگر مدیریت شبکه های اجتماعی به عهده بیش از یک نفر باشد این آوای یکتا به سادگی گم خواهد شد و به هویت برند شما لطمه وارد خواهد شد. داشتن یک مدیر شبکه های اجتماعی از رخ دادن چنین موردی جلوگیری می کند و تضمین می کند که آوای برند شما در راستای استراتژی و برنامه بازاریابی کسب و کارتان به گونه ای پایدار حفظ شود.

جذب مشتریان جدید

امروزه عمده مردم برای یافتن محصولات،  مشاغل و یافتن پاسخ سوالاتشان به اینترنت متکی هستند. اینجاست که یک مدیر شبکه های اجتماعی که در حوزه  دانش مرتبط با بازاریابی ماهر است می تواند بسیار کارگشا باشد. کمپین ها، تخفیفات و تبلیغات آنلاین اجزای اصلی برای جلب توجه مخاطبان به برند شما هستند و نه تنها می توانند باعث جذب مشتریان جدید شوند بلکه می توانند گروه خاصی از مخاطبان را نیز هدف گیرند.

مدیریت و پیگیری کمپین ها و دانلود تلگرام ضد فیلتر صرفه جویی

مدیر شبکه های اجتماعی می تواند با مدیریت و پیگیری اصولی کمپین ها و سنجش کارایی هر کدام از اقدامات به کار گرفته شده، در وقت و پول شما صرفه جویی کند. اگر بتوان به کمپین های ناکارآمد پایان داد و در هزینه ها صرفه جویی کرد و کمپین های موفق را شناسایی نمود، می توان سکوی پرتابی برای کسب و کار و برند شما ایجاد کرد.

  نشان دادن کسب و کار شما به عنوان یکی از تاثیرگذاران در صنعت

زمانی که کسب و کار شما حضوری مثبت و قوی در شبکه های اجتماعی داشته باشد، می توانید مطمین باشید که مشتریان شما را به عنوان یکی از تاثیرگذاران و پیشگامان صنعتتان خواهند شناخت و چنین امری منجر به افزایش وفاداری مشتریان نسبت به برند شما خواهد شد.

افزایش مشارکت مخاطبان با شبکه اجتماعی شما

زمانی که شبکه اجتماعی تان چیزهای زیادی برای ارائه به مخاطب داشته باشد، طرفداران و  فالوئرهایتان تعامل بیشتری را با شبکه اجتماعی شما خواهند داشت. مدیر شبکه اجتماعی تلاش می کند تا خروجی شبکه های اجتماعی کسب و کار شما همواره سرشار از محتواهای مفید و جذاب و تکنیک هایی برای جذب بیشتر مشارکت و تعامل با مخاطبان باشد.

بارکاری زیاد مدیریت شبکه های اجتماعی

مدیریت شبکه های اجتماعی یک کار 24/7/365 است و چیزی نیست که بتوان در آن وقفه ای ایجاد کرد. مداومت در فعالیت شبکه های اجتماعی و رصد همیشگی وضعیت برندهای مرتبط پیرامون و گفت و گوهای در حال انجام درباره کمپین های شما ضروری است. اکثر اوقات نیاز به یک پلن محتوایی، وقفه و برنامه زمانبندی رسیدگی به این امور دارید. برای اکانت های پرمخاطب و شلوغ، خصوصا زمانی که اکانت شما یک اکانت ارائه خدمات است، غالبا به یک تیم کاری چند شیفته نیاز است.

وقتی صحبت از تولید محتواست، منظور این نیست که فلان روز جملات نقل قول به اشتراک گذارید و روز دیگر گیف های جالب!!! (از چنین چیزی مخاطب چه یاد خواهد گرفت؟؟). امروزه شبکه های جزیی بخشی از موتورهای جستجو هستند که کاربران برای کسب اطلاعات درباره محصولات و خدمات از آنها کمک می گیرند.

 یک یا دو شخص به تنهایی نمی توانند تمامی امور مرتبط با اداره یک اکانت اعم از پیش نویس کردن، تولید محتوا، کارهای گرافیکی و پست گذاری را انجام دهند و برای این کار به یک تیم باتجربه و حرفه ای نیاز است. مدیر شبکه های اجتماعی با تهیه برنامه کاری و بازاریابی متناسب با برند شما و  با هماهنگی و کنترل کارهای انجام شده توسط تیم شبکه های اجتماعی، به انسجام و یکپارچگی فعالیت شبکه های اجتماعی کسب و کار شما کمک می کند. همچنین با تهیه گزارش های مختلف از برندهای موجود در صنعت شما، خط مشی کاری شرکت و الگویی برای تصمیم گیری و  انتخاب ابزار برای بهبود وجهه برند شما تلاش می کند.